HTML

Zabos ételek

Na nem haragudtak meg rám az ételek, csupán arról van szó, hogy ráálltam a zabbal való főzésre, aminek a részleteit ezúton örökítem meg.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Zabpelyhes leves

2010.01.25. 22:19 EvlynRoe

Eredeti recept:

1 ek. olajon ledinsztelünk 1 apróra vágott hagymát, megszórjuk 3 ek. zabpehellyel, kicsit együtt pirítjuk, majd ráteszünk 1 adag kockákra vágott leveszöldséget és felöntjük másfél liter vízzel. Takarékon főzzük. Ha minden puha, sózzuk, tojássárgás tejszínnel behabarjuk és petrezselyemzölddel megszórjuk. Ízlés szerint mixerrel krémleves készíthető és kockákra vágott főtt sonkával, vágott snidlinggel gazdagabbá, ízesebbé tehető.

Ezt a receptet csak annyiban változtattam, hogy nem tettem bele a tojásos-tejszínes habarást. Minek? Leturmixoltam a levest és a zab remekül besűrítette az egészet. Mondjuk nyugodtan lehet bele duplaennyi azaz 6 ek. zabpelyhet tenni. Egyébként egész finom kis leves ez.

Szólj hozzá!

Címkék: leves zabpehely

A bejegyzés trackback címe:

https://zabos.blog.hu/api/trackback/id/tr731702249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása